Meditácia čakry do otvorených energetických centier

Rozjímanie o čakrách pomáha otvárať a čistiť energetické centrá, plniť ich vitalitou.Pravidelné duchovné praktiky v dôsledku toho prispievajú k harmonizácii duševného stavu - vo všeobecnosti existuje menej problémov so zdravím a životom.

Čo sú čakry?

Čakry alebo padmy sú energetické centrá neviditeľné pre ľudské oko, ktoré sú hlavnou zložkou aury a jemného tela duše.Predpokladá sa, že každá čakra je priesečníkom energetických meridiánov, cez ktoré prúdi prána - životodarná energia.

Dôležitými funkciami čakier je príjem energie a jej distribúcia v tele.Ak je niektorá čakra zatvorená alebo nefunguje správne, začínajú problémy.So zdravím, psychoemocionálnym stavom, osobnými záležitosťami a životom všeobecne.Preto je veľmi dôležité, aby ste sa naplnili energiou a sledovali zdravie svojho jemného tela.

Meditácia v čakrách je vynikajúcou metódou na riešenie energetických problémov, jednoduchým a dostupným spôsobom, ako pracovať nezávisle s aurou.

Umiestnenie čakier

Predtým, ako začnete praktizovať duchovné praktiky, je dôležité pamätať na umiestnenie každého energetického centra a jeho farbu :

  1. Červená čakra Muladhary sa nachádza pri spodnej časti chrbtice, približnev dolnom bruchu sa nachádza cocycy
  2. Orange Swadhisthana, v mieste ľudského reprodukčného systému
  3. Žltá Manipura sa koná v oblasti slnečného plexu
  4. Green Anahata - srdcová čakra, akoby zakrývala srdce
  5. Modrý „hrdlo“ Vishudha - v diere pri spodnej časti krku (alebo na mieste, kde je Adamovo jablko)u mužov)
  6. Blue Ajna - v strede nosového mosta
  7. Violet Sahasrara - na korunke

Verí sa, že všetky čakry sú symbolyiruyut farby slnečného spektra, a zlučovanie spoločne, sa stávajú silný tok energie, ktorý je napájaný z kozmu.

Pravidlá, rady a odporúčania

Meditácia čakry pomáha:

  • Na otvorenie čakier - ktoré v konečnom dôsledku vedie k uzdraveniu z chorôb, k normalizácii psychoemocionálnych emócií.stavy a problémové strediská sa opäť stávajú „prijímačom“ životnej energie
  • Vyčistiť - odstrániť negatívne postoje, emócie a presvedčenia, ktoré narúšajú koordinovanú prácu všetkých zložiek aury
  • Harmonizovať - ​​zabezpečiť správnu a harmonickú interakciu všetkýchčakry.Výsledkom je obrovská plnosť.Človek je schopný žiť aktívne, šťastne, bohato a úspešne
  • Obnoviť - odstraňuje energetické diery a záplaty v aure, čo v konečnom dôsledku priaznivo ovplyvňuje stav mysle.A tiež rieši väčšinu životných problémov

Charakteristiky a pravidlá vedenia meditácie, ktorá odhaľuje čakry, sú tieto:

  1. Cvičná miestnosť musí byť čistá, naplnená čerstvým vzduchom.Pred meditáciou vykonajte jarné čistenie a miestnosť vetrajte
  2. Odporúča sa zablokovať prístup k hluku a jasnému svetlu.Bezprostredne pred začiatkom duchovnej praxe zatvorte okná závesy, zapnite mäkké, tlmené svetlá, zatvorte okno a dvere tak, aby im neprenikol hluk
  3. Zabezpečte, aby vás nikto nerušil - ani domácnosti, ani domáce zvieratá.Odporúča sa meditovať, keď ste sami doma
  4. Odporúča sa meditovať ráno pred východom slnka na lačný žalúdok.Najvýhodnejší čas je od štyroch do šiestich hodín ráno
  5. Ak robíte jogu, vyberte pre vás najvhodnejší a najpohodlnejší ásan.Začiatočníci môžu využiť pozíciu lotosu.Domnievame sa, že práve toto usporiadanie najlepšie pomáha postupne prenášať energiu do každej čakry
  6. Odpojte mobilný telefón, interkom, zvonček a internet tak, aby vás náhle cudzie zvuky nezasiahli z koncentrovaného stavu
  7. Poloha lotosu.nevyžaduje sa.Môžete meditovať pri sedení, klamstve, ako sa vám páči.Hlavná vec je, že ste úplne pohodlní a môžete relaxovať čo najviac.

Pozrite si video o meditácii čakier, aby ste porozumeli hlavným princípom:

Meditácia čakier

Keď pochopíte tento princíp a dodržujete všetky pravidlá, môžete:pokračovaťpriamo na meditáciu.

Postupnosť krokov je nasledovná:

  1. Zatvorte oči a skúste úplne relaxovať.Cíťte, ako celé vaše telo zmäkne, vaše svaly sa doslova vypnú.Choďte v očiach svojej mysle od špičiek prstov na nohách a pažiach po temeno hlavy a vizualizujte, ako telo prestáva byť napäté
  2. Oslobodené vedomie od myšlienok.Toto je najťažšia fáza.Je možné uniknúť všetkému, čo preniká do mozgu.Napríklad si mentálne striedavo predstavte svoje prsty na rukách, potom na nohách alebo počítať.Dobrým spôsobom je zamerať sa na dýchanie
  3. Ďalej meditácia začína priamo.Sústreďte sa na čakru, s ktorou chcete pracovať.Ak je vaším cieľom otvoriť všetky energetické centrá, vypracujte každé z nich postupne, zdola nahor z Muladhary
  4. .
  5. Pokračujte v sústredení sa na čakru.Počkajte na nezvyčajné pocity v tejto oblasti tela: môže sa objaviť pocit brnenia, pocit pálenia, prudký nárast tepla.Je to individuálny, rôzni ľudia majú svoje vlastné pocity.Buďte pripravení na to, čo nefunguje ihneď
  6. Nezabudnite sledovať svoje dýchanie - malo by byť hlboké, pokojné, odmerané
  7. Na konci meditácie pomaly otvorte viečka, dlaňou dlaňou dajte hore a vypite pohár vody.,

Tip: Ak v procese meditácie necítite nič, skúste si predstaviť čakru.Predstavte si to ako farebnú vibračnú guľu.

Účinnosť meditácie sa môže zvýšiť.opakovane, ak sa pravidelne zapájate do dýchacích postupov, jogy, spievajúcich manter.Ale nesnažte sa robiť všetko naraz - študujte svoju dušu postupne.